0.About

No to od poczatku….te podroz dookola swiata planowalismy od wielu lat…wlasciwie moze bardziej, marzylismy o niej niz planowalismy, bo jak ktos dobrze nas zna to wie ze z planowaniem u nas srednio…tak wiec uplynelo kilka dobrych lat, az w koncu nadeszla chwila, kiedy powiedzielismy sobie teraz albo nigdy!
….tak wiec udalo sie! z mala zmiana, poniewaz mielismy zaczac od poludniowej Ameryki a dokladnie od Rio, ktore w miedzyczasie nawiedzily powodzie, tak wiec los chcial zebysmy nasza podroz zaczeli od Azji.

Advertisements

One Response to “0.About”

  1. hej- potwierdzam to prawda co wyzej napisane – ha haha. Dzieki za relacje i fotki

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: